پیامک عاشقانه و اس ام اس جدید ولنتاین

پیامک عاشقانه و اس ام اس جدید ولنتاین

 

 

 

 شماره جهت ارسال پیام به وبلاگ عاشقانه ها

09373150309

 

 روز ولنتاین - روز( تاریخ ) ولنتاین ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه ) تقریبا یکی از مناسبت‌هایی است که در سراسر جهان طرفداران خودش را دارد، چرا که عشق و دوست داشتن موهبتی جهانی است،و عشاق روز ولنتاین را با هدیه دادن به یکدیگر جشن می گیرند.
گفته می شود که در ایران باستان،نیز بیست قرن پیش از میلاد روزی موسوم به روز عشق بوده است. این روز در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با ۲۹ بهمن، یعنی تنها ۴ روز پس از ولنتاین غربی است. این روز «سپندارمذگان» یا «اسفندارمذگان» نام دارد.

 

 

 

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده 
و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه 
.
 
.
.

 



.
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
ولنتاین مبارک
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ،
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . .
روز ولنتاینت مبارک عزیزم
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ،
مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک)

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه .
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی
.

.
اس ام اس روز ولنتاین
.



.
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 آبان 1394برچسب:, ] [ 17:38 ] [ میلاد ]
[ ]